Vattengympa - here I come!

Minsann, nu har jag bestämt att jag är nog frisk för ett vattengympa pass!! Om det nu är så att jag inte är det, så visar väl det sig imorgon... Känner mig betydligt bättre och förutom att jag har viss yrsel, så är nog det mesta i bihålorna väck! Tack för det!! Hoppas också att yrseln ska ge med sig snart, jag tror ju att den hänger ihop med att jag varit täppt så länge, vill minnas att jag fick så sist jag hade bihåleinflammation också... Så det ger väl sig...

Nu är det klart med hur organisationen på jobbet ska se ut!! Imorgon kommer chefen och presenterar förslaget... Eller vadå förslag förresten, det är ju ett beslut! Jag känner att jag orkar inte sätta så mycket energi till det där, jag vet nog hur det kommer att se ut... Och hur det än blir, så är det ju chefen som fattat beslutet, och den som vill klaga får ju göra det till honom! Hur det än blir, så har jag ju beslutat mig för att sköta mitt och försöka låta bli å bry mig om andras arbete... Det är väl så man ska göra?! :) Jaja, det löser nog sig! På tisdag ska jag i alla fall börja på mitt andra arbets-ställe och det är ju förståss med blandade känslor... Men jag hoppas det kommer att leda till nåt positivt i alla fall!!

Nu ringde min svägerska, så det är dags för avresa mot vattengympan! :) I detta väder får man väl räkna med att det kan ta lite tid å ta sig fram... Det är som kallt, minus 12, å så snöar det och blåser...

Kram! :)

Kommentarer
Postat av: J

Men du, ska du verkligen träna om du känner yrsel? I alla fall skönt att höra att jobbet börjat ordna sig.



Ha det bra! :)



/J

2009-02-05 @ 20:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0