Uppdatering...

Dags för uppdatering, kanske?? :)

I tisdags var ju första dagen på nya jobbet! Och jag kan säga att jag var sannerligen slut i skallen efter den dagen!! Bara att vara i en ny miljö med nya människor och lära sig nya namn och försöka ha nån slags koll på deras rutiner... Jaaaa, jag var rätt tom i bollen! :) Jag kände mig dock väldigt välkommen och det var till å med en mamma som genast kramade mig å sa att jag var efterlängtad! (Jag har träffat henne när jag jobbade på ett annat ställe, så vi känner ju varann...) Så det var inget fel på mottagandet, men som sagt mycket nytt å det lär väl ta ett tag innan man landar eftersom jag bara ska vara där en dag i veckan.... Efter att jag avslutade dagen där, så åkte jag till "min förskola" för isfestivalen! Det kändes som att komma hem! :) Där är ju alla kända för en å man vet vad som förväntas av en... Men, jag tror nog det blir bra till slut! Man får ju ta det för vad det är och inte stressa upp sig i onödan! Is festivalen var riktigt trivsam! Dock var det kallt, men himla vackert! :) Efter festivalen hade jag sån tur så Cammo hade p-möte i närheten och kom å plockade upp mig... Där sparade jag MASSOR med tid! Vi åkte å käkade på Dagobert å sen satt vi hos mig å surrade å drack kaffe! (Ja, jag ska försöka ha mjölk hemma nästa gång du kommer! :) )

Igår efter jobbet var jag till familjen i Sunderbyn å umgicks lite å så fick jag middag... Sen åkte jag genast å var på Core Cardio... Kan säga att det känns idag!! Å värre lär det väl vara imorgon... Men jag ska på vattengympa ikväll, så jag hoppas det kan bidra till att träningsvärken inte är lika hemsk imorgon... Har dock haft huvudvärk idag å jag tror det kommer från en spänd nacke... Min nacke/axlar gillar inte att jag gör saker ovanför huvudet... Då får jag ont... Men jag tror ju som att det kanske ändå är bättre att göra det för å träna upp musklerna å är huvet dumt får ju som bekant kroppen lida! :) 

Nu är det bara tre veckor kvar tills vi ska på bröllop! Med andra ord är det dags att fixa till den där lappen som ska fixas till det framtida lapptäcket som min kusin ska sy... Jaa, jag har en tanke, men om den fungerar återstår ju att se! :) Nu är i alla fall klänningen fixad! För nu passar den! Bara å fixa nåt att ha till den så är hela utstyrseln klar!! :) Mamma kommer i helgen så vi ska väl försöka hitta en klänning även till henne...

Ikväll blir det som sagt vattengympa... Å imorgon är det fredag IGEN! Då var snart även vecka 7 på detta år avverkad...

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0