Måndag...

Det vill säga tisdag imorgon å därmed ska jag ju inte vara på mitt "vanliga jobb"... Känns fortfarande konstigt att inte säga "vi ses imorgon" till alla när man skiljs åt på måndag... Somliga av barnen ska ju va me mig där jag är, trots att dom inte har en aning om var det är! :) Dom är ju för söta mina gull-ungar! Jag måste verkligen ha världens bästa jobb! Det är otroligt varierande, jag får vara ute varje dag, jag möter människor, och jag lär mig massor!! (för att bara nämna några saker) Nästan varje dag har jag lärt mig nåt nytt... Barn är verkligen fantastiska!!! Så jag tackar "ödet" för den där Thailands resan 2003 som faktiskt fick mig att inse ett å annat! :)

Idag har jag jobbat sisådär 12 timmar... Började 7:30 och var hemma ca 20:30... Vi var på studiebesök på en förskola i G-stad på kvällen för att få lite inspiration! Några nya ideér kläcktes, men det var oxå vissa saker som jag känner att så vill jag inte ha det... Men man ska ju plocka det "goaste" ur kakan! Vi får väl se vad det kan leda till... :) Nåväl, jag fick ju (som vanligt) vänta på bussen å passade på att springa in på ICA en sväng... Å där sprang jag på en före detta kollega! Men så trevligt! :) Det var nån mening med att vänta på bussen denna gång... :) Vi jobbade tillsammans under en period, å nu har även han slutat där! Det förvånar mig inte kan jag säga!!! Som jag sa till mina kollegor som jag träffade för ett tag sedan när dom frågade hur jag hade det... "Jätte-bra! Och jag sover gott om nätterna!" Och det säger väl en hel del...

Nu kanske man faktiskt skulle försöka pallra sig i säng, lite sömn kanske kan mota bort den konstiga känslan jag har i min hals, för sjuk ska jag inte bli! SÅ DET SÅ!

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0