Lyckliga jag!

Har idag varit på me&i party (det vill säga kläder mest till barn, men oxå till "mammor")... Dom har så himla mycket fint, så man skulle kunna köpa massor! Dom är ju dock inte så billiga, så man får minsann hålla tillbaka begäret och fundera mer än en gång... :) Denna gång ansåg jag att jag själv var värd en tunika, så det blev en sådan med blommor på  till mig och så ska Bebben få ett par bruna byxor med en kanin på rumpan! Det känns som om det inte är jätte-länge kvar nå mer tills Bebben anländer... Så nu kan jag ju börja längta ännu mer!!! :) För längtar, det gör jag! Kan egentligen inte fatta hur man kan längta så mycket efter någon som man inte har träffat, men det kan man tydligen! :)

Det är ungefär det enda vettiga jag gjort idag... I övrigt har jag suttit å bläddrat lite i I Form tidningar å kommit fram till att jag är en lycklig människa! :) Kunde väl behövas eftersom jag igår ansåg att jag i det närmaste var döende av denna hemska smärta i bihålorna... Det är väl något bättre idag, men fortfarande långt ifrån bra, å känns det på det här viset imorgon så måste jag väl ringa Vårdcentralen igen! *suck* Man känner sig som en besvärlig patient, men det är väl det man måste vara nu för tiden för å få hjälp...

Nu är det bara å se klart Beck-filmen på 4:an (som jag sett en gång, men inte riktigt minns) och sen är det sängen som gäller... Imorgon är det en ny vecka med nya möjligheter!

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0