Kung av snö...

Då var tisdagen på denna vecka avverkad... Har varit en rätt händelserik dag, så jag är ganska trög i skallen just nu! Jag har ju jobbat på mitt andra arbete och där var det rätt intensivt med 10 1-åringar som jag inte riktigt känner... På förmiddagen hade vi kungen av vinter, Kung Bore på besök och även Gumman Tö... Det var spännande för alla barn (å vuxna)! Allt drog som ut på tiden, så det blev sen lunch med trötta barn... :) Å idag har ett barn faktiskt sagt mitt namn för första gången! Å det kändes hur kul som helst!! Det kanske finns hopp om att jag ska lyckas bygga relationer med dessa små ett-åringar oxå... :) Även om jag bara är där en dag i veckan... På kvällen mellan 17:30-18:30, var det "snö och is festival", så jag blev kvar i S-byn. Eftersom jag har sån tur som känner folk där, så fick jag en välbehövlig paus från arbetet med trevligt sällskap... Och som extra bonus fick jag middag!! Tack snälla ni! :) Det gick bra på festivalen, och alla verkade nöjda... Jag kände mig mest som en "gäst-spelare", men jag var ju i alla fall där! :) Nu börjar jag kunna lite om snö och is! :D Och återigen får uttrycket "världen är liten" bli bevisat... Där sprang jag på två föräldrar som jag gått skola med i byn!! Ganska häftigt! :) Dom visste dessutom inte om varandras existens vid denna förskola... :) Så kan det gå!

Nu ska jag glo på TV och sen SOVA!!! Och om jag inte sover tungt efter denna dag vet jag inte om jag nånsinn kommer göra det... :) Imorgon är en ny dag med (förhoppningsvis) nyladdade batterier!

Kram! :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Kan föräldrarna möjligtvis heta S och I? =)

2009-02-25 @ 11:18:30
Postat av: Anonym

Du har så rätt Erika! Tänk att jag skulle stöta på dina gamla klasskompisar! :) /A

2009-02-26 @ 22:50:37
Postat av: Erika

Jag träffade S för inte så länge sen å skvallrade att I har sina barn där på dagis!=) Tidigare hade ju I sönerna på samma avd som vi hade våra barn på. Det dagiset som brann förra året... suck...

2009-03-02 @ 20:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0