Helg!

Jises vad veckorna går fort!!! Helg igen... Faktiskt skönt... Eftersom jag tydligen påverkas av att det är fullmåne (i alla fall vissa månader när det är det...) har jag sovit rätt dåligt i veckan... En natt vaknade jag vid 3 och sen var det kört! Sov nog inte alls efter det, men det märkliga är att jag faktiskt inte var trött under dagen heller... Så på nåt sätt påverkar månen oss i alla fall... Hur vet jag inte, men...

Idag kan jag säga att jag har träningsvärk! Inte så skönt att nysa! :) Men då vet man i alla fall att man har muskler, så nåt positivt med träningsvärk är det juh! :) Har efter arbetet varit på stan med mor min, vi har letat en klänning till henne till det stundande bröllopet,, men inte hittat någon...

Jag tror att det, trots att jag kanske inte tänkt så mycket på det, varit en rätt tuff vecka mentalt... Jobba på nytt ställe, isfestival, nya arbetslags konstelationer... Barn som kommit tillbaka efter lång sjukfrånvaro... Tur att vi haft få barn i veckan, dels för att det inte gått att vara ute, det har varit väldigt kallt i Sunderbyn!!! En dag var det -26 när jag kom till arbetet på morgonen... Och dels för att många kommit tillbaka efter sjukfrånvaro å då kan behöva lite av en mjukstart...

Nix, nu är det dags för sängen å spikmattan! :)

Trevlig Alla hjärtans dag!

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0