Hektiskt liv...

Just nu känns det som om jag har rätt många järn i elden! Men några rader ska jag väl hinna skriva ner innan jag somnar... :) Har idag jobbat till strax efter 16:30, tog bussen in till stan å mötte Cammo där... Hann med en vända på bokrean på Åhléns å en sväng på Systemet innan hon skjutsade mig till "min familj"... Där fick jag middag, mycket gott! Och sen var det dags för Vattengympa! Jag kom väl hem efter 21 nån gång, så det var den kvällen det! :)

Jag har som en del ROLIGA saker inplanerade de närmaste helgerna! Därav mitt hektiska liv! Denna helg ska vi ha en så kallad "överraskningsfest" till min goda vän som ska fylla "tant", alltså 30 år... :) (Jag vet att hon läser detta, men det gör inget, för hon vet ändå om ATT vi ska va me henne, men INTE VAD vi ska göra! Å det har jag inte för avsikt att avslöja ännu! Även om jag är MYCKET dålig på att "ljuga", så ska jag försöka låta bli att avslöja något! :) ) Det är alltså lördagens projekt... :) Helgen efter, eller fredag är det ju, är det bröllop uppe i is-kyrkan i Jukkasjärvi! Det ska bli mycket skoj att åka dit, eftersom jag aldrig varit där... Och helgen efter det är det 30-års fest... Och däremellan ska jag hinna med å leva! :) Nästa vecka känns lite lätt inbokad kan man säga... :) Men jag gillar ju å ha mycket på gång, så jag klagar inte! Glömmer bara bort å andas ibland, men det ordnar sig! Jag har ju vänner som påminner mig! :D

Och bara för att jag ska orka med morgondagen så kanske jag borde gå å lägga mig! Jag ska lägga mig på spikmattan å slappna av, så kanske jag kommer ner i varv en aning... :) Jag hoppas även på att den kan bota näs-täppa, för jag är nämligen täppt igen! Dock tror jag att det behövs näs-spray till det för annars kan jag nog inte sova... Jag tror bestämt att jag ska låna ut min spikmatta denna helg till min vän å kollega som kan behöva den! :) Då kommer nog hon oxå införskaffa en! Mycket bra grej det där! :)

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0