Bio...

Eftersom jag avslutade mitt förra inlägg så hastigt, så hann jag inte me å skriva om mitt bio-besök igår... Jag å min vän och arbetskamrat var och såg "Revolutionary road" med Leonardo Di Caprio och Kate Winslet igår... Filmen var helt okej! Kanske inte riktigt vad jag hade väntat mig, men den får minst godkänt! Det var i alla fall en trevlig kväll med middag på Dagobert innan... Det är tur att man har vänner på arbetet oxå! :)

Som ni nu förstår så överlevde jag vattengympan! :) Jag försökte å inte ta ut mig alltför mycket, men det är som svårt att låta bli! Kände mig dock en aning skakig när jag kom hem, men efter att jag fick lite mat å vatten i mig så gick det över! :)

Nu är det bara å hoppa i säng, lägga sig på spikmattan å hoppas jag somnar... :) Nog för att jag börjar sent imorgon, (med den påföljden att jag jobbar till 17:30 *bläää*), men det kan nog va bra å vara utvilad när chefen ska komma med beslutet om den nya organisationen! :D Ju mer energi jag har, desto lättare är det att ta det coolt! :)

God natt!

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0