Lucia-tåg å prinsessor

Ungefär så kan man sammanfatta min måndag!

Vi hade en klass 6:a som kom å lussade på förskolan i morse. Hur mysigt som helst! Med levande ljus å skön-sång... Värsta julstämningen! Det var delar av tåget som var hos oss, så när dom var alla, så var dom många fler. Flera killar som oxå deltog å dom var duktiga på att sjunga allihop! Det enda som störde var att brandvarnaren inte tyckte om ljusen! :) Men nu vet vi att den fungerar i alla fall!

Efter arbetet har jag varit hos Prinsessan å Svägerskan å druckit kaffe å ätit mumsiga safransskorpor. Sen gick jag hem å inväntade en annan princessa, nämligen Guddottern... Hon har varit med mig ikväll när hennes mamma å pappa har arbetat. Vi har haft så mysigt, ätit middag, sett tv å hälsat på hos min Bror med familj. Sen var hon vällingsugen å somnade sött på soffan efter det! Det är verkligen nåt extra sött över sovande barn!


Nu har Mamman hämtat hem henne å jag ser med ett halvt öga på "Svenska Hjältar" på Tv4... Det är ju ett lite jobbigt program å se då man sitter tårögd typ hela tiden... Vilka hjältar det finns i vårt samhälle! :)

Imorgon ska vi ha pyssel-dag på arbetet med barn och föräldrar. Ska bli trevligt!

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0