Längtar...

... till jul! Men mest av allt längtar jag nog till att få vara ledig... Å sova hur mycket å länge jag vill! :) Känns som om jag är konstant trött, men det är väl så att man ställt in kroppen på att jag ska orka till fredag å sedan får jag vara ledig! :) Så nu är det bara en dag kvar!!! Idag har jag kramats massor med dom barn (och föräldrar) som jag inte träffar nå mer före jul... God Jul.... Känns som om det är jätte-länge kvar till julafton, men idag fick man som ett uppvaknande om att det bara är en vecka kvar när folk började önska en god jul för att dom ska vara lediga.... Ja, i vanlig ordning har hösten gått vansinnigt fort!

Ikväll har jag umgåtts lite med L, hon hade skickat resten av familjen till byn, så hon kom förbi efter arbetet... Vi var å åt middag på MAX å det var så himla gott! :) Så det så!! Hade först tänkt åka på vattengympa, men trots att jag hunnit med det så kändes det inte som om jag var i rätt fas för ändamålet... Så är det ibland! Å som sagt, jag är trött! Nåja, drack glögg å åt av pepparkakorna som jag fått av en flicka som går hos oss. Det var hennes pappa som bakat å hennes mamma som sytt påsen dom var i... Samarbete! :)

Nu ska jag återigen lägga ner huvudet på kudden å sova... För trots att jag fått sova till 8 imorse så verkar det inte hjälpa, jag är trött! :)

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0