Julklappar



Det har visst blivit några julklappar ändå... Fast eftersom de flesta är till barn, så har jag ju slagit in allt i varsitt paket så dom får öppna fler! :) Det är alltså detta jag har sysslat med på kvällarna... Druckit glögg å slagit in julklappar! Det är rätt kul å slå in paket, men efter ett tag så måste man som ta en paus, så man får ny energi! Passar med glögg då! :)

På fredag var det en rätt lugn dag på jobbet, men barnen var allt annat än lugna, det är så mycket förväntningar i luften nu, så trots att dom endast var 6 stycken på våran avdelning, så hann dom me en hel del! Även om vi var ute så var utrymmet för litet! :) Så är det när man längtar till julafton! Alla är trötta å behöver ledighet, så även fröknarna!! Vi har fått en massa choklad å fika av föräldrar, så det har sannerligen inte gått någon nöd på oss! Jag sa i fredags att jag äter ju choklad som om jag var tvingad att äta upp min ranson innan jag går hem! Helt knasigt!! Slutade tidigt å då var jag på stan med Svägerskan å Prinsessan, vi fikade, gjorde lite ärenden å sen promenerade vi hem. (den promenaden behövdes sannerligen en dag som denna!)

På kvällen slog jag då in en massa julklappar å så såg jag en film jag hyrt på Coop... Fyndade även leksaker på Coop till mina killar som fyller år i januari, fint då var det klart!! Hoppas dom blir nöjda å glada!

Idag anlände mor å far hit med Nalle... Han är en gammal man nu! Favoritsysselsättningen är att VILA!

Jag å mamma har gått på stan å på aftonen har vi ätit middag hos bror med familj! Prinsessan fick en julklapp av mig redan idag... Kan nog vara så att Faster inte kunde hålla sig längre! Min bror tyckte det var fusk att hon fick öppna i förväg, men än så länge gör det ju inte så mycket när hon är så liten... :) Paketet innehöll muminklader... Och det var kartongen som var det roligaste! :)


Och nu är klockan alldeles för mycket, så nu ska jag sova!!! Imorgon bär det av mot byn!

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0