Julen är här... snart...

"Julen är här i ett barns glada ögon bor den..." Och det är verkligen sant! Har haft T och I på besök här hos mor å far å jag hade en julklapp till I & W, W var inte med, men I ville gärna öppna sitt paket genast! :) När jag sa att hon får det glittrade det så där i ögonen på henne som det nästan bara kan göra på barn! Därför är det så underbart roligt att ge saker!! :) Det var ett mycket angenämnt besök, jag å T har inte träffats på vääääääääääldigt länge så det var kul å träffas å sitta å surra lite. Det gick riktigt bra att underhålla den unga damen oxå, så vi kunde sitta å prata i godan ro. Med lite fika så gick det ännu bättre! :) Tack så mycket för sällskapet!!

Min morgon började med att en mycket irriterande fluga väckte mig! Ja, ni läste rätt, det var en fluga!! Jag som var helt säker på att dom sover djupt vid denna tidpunkt, men inte den, inte... Jo, nu sover den nog, kanske för evigt oxå, för jag släppte ut den! Vilken hemsk människa jag är va?! :) Nåja, den surrade så mycket, så det var inte ens lönt å försöka sova, och för en som lagt sig vid 1.30 var det rätt tidigt före kl 9! :)

Nu kanske man skulle gå å se vad som kan tänkas lagas till middag.....

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0