Hej Mitt vinterland

Nu är jag här!


Så kändes det när man kom till byn igår... Här är det massor med snö i jämförelse med vad det var i stan när jag åkte... har dock fått rapporter om att det kommit en hel del snö även i stan nu, så det är ett Vinterland även där när man återkommer! :) Anci gillar! På vintern ska det vara snö. Och här snöar det nu oxå, så vi får en ännu vitare jul!


Fjärde ljuset brinner... Okej, jag erkänner att jag tände det redan på lördag, men jag ville ju hinna elda det lite innan jag åkte till byn! :)

Tomtemor å Tomtefar väntar på julafton!

Lite bilder igen... Nu ska jag gå å se om det är nåt intressant på TV. Mor å Far har ju filkanaler att glo på! :)

Kram! :)

Kommentarer
Postat av: Anci

Rättelse: FILMKANALER! Vad filkanaler är vet jag inte! :)

2009-12-21 @ 21:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0