Händelserik onsdag

Jaaa, det kan man lugnt säga! Det har varit en aktiv dag! :)

Vi började dagen med att åka till spegelsalen med barnen... Eftersom det var så kallt, så bestämde vi oss för å ta bussen. Det var en intressant vistelse där på många sätt å vis... De flesta hade i alla fall roligt! :) När vi kom tillbaka till förskolan var det dags för jullunch å sedan dansade vi kring granen å fick besök av Tomten... Som hette Tomtemor å hade skägg! Så kan det gå ibland!! :) Jag har i alla fall skrattat gott!

Efter arbetet har jag å A-K fixat en julgåva till våran chef å sen har vi vari å käkat på Baan Thai... Å så har vi ju ventilerat.. *ler* Och skrattat en hel del... Vad annat kan man göra?! Jag tror vi är rätt trötta båda två. Å inte bara vi!! :)

Ikväll har jag slagit in lite julklappar å druckit glögg... Nu när det blev både snö å kallt, så kändes det som om julstämningen oxå infann sig. Men det var isande kallt när vi var på stan... Minus 17 å vind! Ja, man kände att man levde! Men då var det gott med glögg när jag kom hem...

Nu ska jag förflytta mig till sängen å SOVA, för jag är trött!!! Imorgon - torsdag, två dagar kvar till julledighet! :D

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0