Äntligen!!

Har jag fått se "Flickan som lekte med elden"! Den som väntar på nåt gott heter det ju... Å den var värd att vänta på. Jag tycker den var riktigt bra! Nu är det ju så att denna Fröken har läst böckerna för så pass länge sen så jag minns inga detaljer, knappt hur det verkligen slutade... Så även filmerna är spännande för mig! :) Jag har i alla fall sett den på DVD, å det gick bra det med... Men nu VILL jag verkligen se "Luftslottet som sprängdes" på bio! Jag menar NU! :) Bästaste L hade köpt filmen så jag har varit på filmkväll hos "min familj"... :) Killarna var precis på väg i säng, men Storkillen var tvungen att få visa sitt lego som han fått i tomtekalendern... Måste dit å leka med honom endera dagen! :)

I övrigt kan man ju undra i vilket tillstånd jag har varit idag... :) Vi har i alla fall varit på Tomteteatern i Stadsparken med barnen på jobbet, å det var riktigt mysigt! Dom är verkligen duktiga dessa skådespelare!! Så kul att vi har den möjligheten att kunna se en teater varje år i december... Som sagt, klart sevärd, så alla som har möjligheten, gå å se den!

Nu till min totala förvirring......... Vi kom tillbaka från teatern efter min ordinarie arbetstid, men eftersom jag har utvecklingssamtal imorgon tänkte jag att jag måste skriva lite kring barnen... Mitt i allt skulle jag berätta nåt för en kollega å går in på avdelningen där en Pappa precis kommer in... GOD MORGON säger jag glatt å inser nån sekund senare att det inte alls är morgon utan klockan är runt 15:30 på eftermiddagen!!! Det förklarar hans frågande min! Så jag säger högt; men vad säger jag?! Å sen får alla skratta!! Det var ytterligare en Pappa där som undrade om jag började arbeta nu eller om jag nyss vaknat?! Jaaa, det kan man undra! Jag var givetvis tvungen att ringa A-K å berätta om mitt missöde å hon höll på att skratta ihjäl sig... Men som jag sa, jobbar man på ett ställe som ibland liknar ett "dårhus", ja, då beter man sig förmodligen oxå som en dåre! :) Det är tur jag kan bjuda på mig själv!!! *skratt*

Har även hunnit med en träff med min kontakt-tjej, som snart är min före detta kontakt-tjej... Eftersom jag troligen kommer få 100% i januari, så har jag beslutat mig för att inte fortsätta med det uppdraget... Man kan inte göra allt hela tiden! Det är ju tur jag lär mig nåt med åren som går... :)

Nåja, imorgon ska jag ha läsdag en del av dagen, å så ska jag äta lunch med före detta arbetskamrater!!! Å så trevligt det ska bli å träffa dom!!!! Sen tillbaka till arbetet för utvecklingssamtal å P-möte... En intressant dag får man anta... :)

Nu är det Go natt för mig!

Kram! :)

Kommentarer
Postat av: L

Heltid i januari! Grattis!! Detta hade jag missat, vilken tur att du har en blogg min vän!

Söndag kväll, luftslottet som sprängdes LOVA!

2009-12-08 @ 22:29:28
URL: http://mammakraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0