Andra advent

"När andra ljuset brinner
är snart Lucia här
som bjuder oss på kaffe
och bud om julen bär"

Jag har haft en trevlig andra advent, ja en trevlig helg helt enkelt!

På fredag fick man ju ha hjärtat i halsgropen när Erik hängde löst i Idol! Jag som tänkt att jag inte ska bry mig, var givetvis tvungen att rösta! Han har som varit något av en favorit för mig från början, så det bor nog en liten rock-tjej i mig trots allt! :)

På fredag kväll anlände oxå Bästa Kusin J från Stockholm... Vi har haft en riktig myshelg med massor av surr å umgänge! Eftersom vi funnits i varandras liv i hela våra liv, så har vi alltid något att prata om! Vi bodde även ihop under en period i Umeå, å då var vi som Piff å Puff, vi började å avslutade varandras meningar... Nu bor vi dessvärre rätt långt ifrån varandra, så vi hinner ju inte umgås på samma sätt, men det är alltid ett kärt möte att träffas!!

På lördagen gick vi på stan å hade även sällskap av Guddottern å mamma L ett tag... Sen åkte vi hem å fixade tacos å på kvällen hade vi glögg-mys. Vi var fem pratglada brudar som drack glögg å sedan såg Robinson... Mycket trevligt vill jag lova!

Dagen idag har vi mest slöat på å ätit frukost länge å sen gick vi in till stan där J efter en stund tog flygbussen mot Kallax... Själv återvände jag hem å efter middagen har jag varit på vattengympa... Jag är så oerhört glad över att L tar med mig! Om någon ringer å frågar, då är det svårt att säga nej! Så tack kära vän för skjutsen å det trevliga passet! :)

Nu ska jag bara slöa tills det är dags att sova. Imorgon ska vi på julkalendern med barnen på jobbet å på kvällen ska jag träffa min kontakt-tjej... Tisdag ska jag ha läsdag på fm, sen är det p-möte på kvällen... Men snart, snart, snart är det JUL!!! Å jag ska minsann vara ledig från arbetet från 21/12... Så det så!

Näää, nu ska jag se hur det går för Filip å Fredrik... :)

Kram! :)

Kommentarer
Postat av: milla

Skön helg!!!

Tog en promenad runt sjön på lördagskvällen, därefter Robinson o ostbågshetsätning...

Kommer (ensam) till mellandagarna och shoppar lite. Då får vi styra upp någonting.

2009-12-07 @ 16:55:54
URL: http://millasplejs.blogg.se/
Postat av: Anci

Jaaa, Milla, då måste vi försöka träffas!!! :)

2009-12-07 @ 23:24:27
URL: http://ancibloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0