Allting vitt, vitt, vitt

Nu är det mycket snö ute å jag hoppas det så förblir!!! (Mycket i relation till vad det varit i alla fall)


Mina lyktor lyser ute på balkongen å nu när det finns snö börjar julkänslorna också infinna sig!

Kanske inte jätte-mycket snö, men det fick en i alla fall glad på morgonen! Å nu är det ca minus 5 grader så vi hoppas snön får stanna tills det blir vår! :)

Har idag bakat pepparkakor på arbetet med barnen! Hur mysigt som helst!! Men det är väl inget riktigt pepparkaksbak om inte något blir bränt, eller?? Så var det naturligtvis nu oxå! Sista plåten med två av barnens hjärtan glömde jag alldeles bort...  En av pojkarna sa typ "Du satte ju in den där (pekar på ugnen) och sen väntade vi å väntade å sen när vi öppnade luckan var dom alldeles brända!" Å det var ju sant! Vi ska fortsätta bakandet imorgon, så alla barn får varsitt hjärta med namn på... :)

För övrigt har jag hunnit med ett beök hos Prinsessan å Svägerskan idag (Bror var hem en sväng)... Hon är verkligen ett av dom vackraste ljusen i mitt liv den lilla Gull-ungen! Man kan bara bli glad när man är i hennes sällskap! :)

Nu är det bara tv-soffan som gäller... Orkar ej med nåt annat för jag har ont i huvudet å en låsning i ryggen, men man ska inte klaga! :)

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0