Trot om ni vill...

... men jag har faktiskt lust å gå ut på Båten ikväll! *får väl skämmas* Det var Lulekalaset förra helgen å det var ett kalasande i tre dagar å ändå känns det som om det vore skoj å gå ut ikväll!! :) Det är vädret!! Skulle det inte vara ett så fantastiskt väder, så skulle jag nog inte ens tänka tanken! Vi får väl se om det blir nån resa ikväll, eller om det slutar i tv-soffan! :)

Dagen idag började med arbete på en gruppbostad... Det gick bara fint å var rätt lugnt, så jag överlevde utan större men... :) Å sedan har jag varit å besökt de nya husägarna! Dom hade ett fint hus som nu är i renovering... Tapeter som ska bytas, så det var täck-papper på golvet... :) Men vad gör väl det när man får trevligt sällskap!! Även om det var spännande att få se deras hus så är det ju ändå sällskapet som är det viktigaste! :) Nu var det ju så att dom hade en tam igelkott på gården! De förra ägarna måste ju ha matat den lilla Kotten, för den var ju inte rädd för oss!! Vi var ju mer rädd för den! Jag vet att det låter helt löjligt, men dom är väl full i loppor å dessutom kan dom visst vara rätt ilskan oxå! Nåja det hela slutade på det lilla viset att den lilla Kotten blev inlurad i en stor blå ikea-kasse å fick sedan åka (utanför) bilen annorstädes! Jaaa, vi fick ju skratta åt hela dramatiken i alla fall! :) Jag fick faktiskt med den på bild, trots att jag INTE vågade gå nära den!! Fotade med telefonen, så rätt nära är jag juh! :)



Den äter banan å smaskar riktigt när den tuggar... Äckliga små tänder har den, som en råtta eller nåt! Huuuu

Näää, nu ska jag ringa Cammo för å se var denna kväll ska sluta! :)

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0