Ge mig styrka!

Borde i vanlig ordning ha gått å lagt mig, det har jag inte!

Imorgon ska vi ha p-möte angående det där jä-la schemat på arbetet... Bara å hoppas att det inte blir en massa tjafs, för jag orkar inte med det! Känner mig rätt uppgiven vad gäller allt som har med schemat att göra just nu å snart säger jag att jag arbetar till 17 EVERY day bara för å få slut på det där... Snacka om energitjuv!!!

Då säger jag bara HALLELUJAH att jag tackade JA till att gå den där kursen, Barnen i naturen! Idag har vi haft så skoj! Vi har skrattat åt våra egna "dumheter" å icke kunskaper inom området... Vi har fått "leka" atomer bara för å lära in kunskapen å vi har gjort en massa experiment! KUL! Å framförallt, så har jag fått umgås med en massa härliga människor! Det däremot ger en massa energi att ta med... :)

Å nu säger jag tack för idag å go natt!

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0