Stolt!

Det är det rätta ordet för mitt tillstånd just nu! Jag har gått omkring som i ett lyckorus hela dagen! Tänk vad en liten efterlängtad bebis kan få en glad! Har pratat med båda de nyblivna föräldrarna å när jag pratade med min bror höll jag på å börja gråta igen! Ja, man är väl en rätt känslig person! *ler* Hon var inte så liten, 4540 gram å 51 cm, å det ska bli så spännande att få träffa henne! Jag verkligen längtar efter att få se henne på riktigt å lukta på henne å känna på henne! Ser verkligen fram emot det!!! :)

Ikväll blir det after work, men innan dess ska jag hinna på ett besök till Sunderbyn till L&P å T... Sitter å väntar på att L ska plocka upp mig... :) Det blir i alla fall en helnykter after work (ja är ju som i ett rus i alla fall!)...

Nu kom dom! Fortsättning följer!

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0