Shoppaholic?!

Torsdagen har passerat! Och så även veckans vattengympa! :) Har som insett att det inte är många gånger kvar av vattengympan innan det är slut för i vår... Nästa vecka är det skärtorsdag å därmed stänger badet tidigare... Och jag tror det var typ den 13 maj som var sista gången... Alltså SNART sommar!!! ;)

Jag har även hunnit med en stadsrunda med min gode vän Cammo today! Det är ju inte helt riskfritt å gå på stan med henne, för det är sällan man kommer därifrån utan att ha köpt något! Så även denna dag.... Men det bästa med å gå på stan med henne är oxå att hon säger om något inte passar en! Så man är ju alltid nöjd med inköpen... Så även idag!! Köpte mig nya jeans, såna där baggy jeans som jag faktiskt velat ha rätt länge... Å jag är NÖJD! Tack kära vän för smakråden! :) Dessutom köpte jag lite små presenter till "mina" barn... Snart påsk-dags! :) Man kan ju som inte låta bli... :O

Idag var det en kille på mitt jobb som sa till mig: "Det är nog ändå tur att du inte har egna barn..." Och när jag frågade vad han menade då sa han "Jo, för du är ju så bra på å sköta andras!" Älskade gulliga ungar!! Även idag har jag världens bästa jobb!! :D

Jaha, då var klockan efter 23, IGEN, och jag borde ha lagt mig för länge sedan! Så nu är det dags för det! :)

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0