Påsken i antågande

Påsken är här! Skärtorsdag idag... För min del invigdes denna dag med migrän... Åkte glad i hågen till arbetet och allt var frid å fröjd till ca kl. 8 när jag insåg att jag har flimmer i ögonen... Ett tag senare var, trots piller, huvudvärken ett faktum! *bläää* Det var bara att frakta sig hem... Denna dag kändes bussresan som en evighet, fast det kanske ändå var tur att jag inte satt bakom ratten, för man är som ganska "slow" när man har den här sortens huvudvärk... Väl hemma la jag mig på spikmattan å sov ett tag... Å sedan kändes det betydligt bättre... Numera känner jag mig som i en bubbla, men jag lär väl så göra ett tag, så det är inte så farligt så länge jag inte anstränger mig så hårt, eller skrattar eller hostar eller nåt ditåt... :)

Imorgon bär det av mot byn! Har dock inte riktigt klart för mig hur den resan ska ske ännu... Men på nåt vis anländer jag dit i alla fall! :)

Denna vecka har väl varit rätt "fullbokad" igen... Måndag var jag hos "min familj" å åt mat å myste på. Tisdag var jag hos familjen i Sunderbyn, igår var jag hos "min familj" å så även idag! Jag har ju varit på klädparty å kläderna hade anlänt till mamman i familjen... Idag när jag provad klänningen utbrister mellanbarnet "WOW!" Han tyckte nog att den var fin i alla fall! :) Har varit en "påskhare" å delat ut påskägg/presenter, å jag tror barnen är mycket nöjda! :)

Nu ska jag försöka använda min tankeverksamhet till vad som ska packas ner i väskan... Är som sagt inte riktigt med, så vad som kommer med återstår att se! :)

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0