Härliga tider...

Känns som om livet är rätt härligt ändå! Trots att det är måndag idag... Eller måndagen har ju i stort sett passerat, så snart är det ju tisdag! Och trots att det regnar ute... Men det är ju iofs bra, för då försvinner snön! Som sagt, livet är härligt! :D Har idag efter arbetet varit till "min familj" å varit assisterande barnvakt... :) Äldste sonen hade sagt till sin mor att det kanske är bäst att Moster Icka kommer å visar hur det går till i det hemmet... :) Fast han kunde ju oxå hjälpa till för han är ju rätt stor! :) Älskade unge! Jag har i alla fall sett till så minstingen hamnade i säng, mellan gossen somnade på soffan, så det var ju ett lätt kapitel... Den stora sonen ville, efter kvällsfika å tandborstning, att jag skulle läsa Bamse... Å är man Moster, så är man! Då måste han ju få höra på Bamse! :) Sen skulle jag ju bara cykla hem i regnet å duscha... Har dock inte hamnat i duschen ännu!!! Nog är man ju som Alfons Åberg själv oxå!! :) Men jag har bokat Stockholmsresan, så nåt har jag fått gjort i alla fall! :)

Imorgon ska jag faktiskt vara på mitt "vanliga" jobb... Numera är det där jag ska arbeta hela min tid! Känns ju bra att slippa gå emellan å känna sig lite halv på båda ställena, men samtidigt kommer jag ju sakna barn å personal oxå!! Ska förbi där endera dagen för å hämta skorna å kanske hinna säga "hej då", för det hanns ju inte med i vändningarna...

Nääää, NU SKA jag duscha, börjar ju kl. 07.00 imorgon å då är det absolut ingen sovmorgon för min del!

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0