Byn - here I am!

Jahapp! Då var man i byn... Eller jag har varit här sen 8:45 ca... Med andra ord var det en rätt tidig avresa... Jag å lilla lillebror hade tur å fick sjuts med P hela vägen hem till byn! Inte illa alls! Det tackar jag för!! Skönt att slippa åka buss å så var vi ju framme betydligt tidigare än bussen... När vi kom hem bjöds det på kaffe å macka å sen vet jag inte alls om jag gjort nåt vettigt denna dag?! Somnade vid 13-tiden å sov väl ca 2 timmar!!! Tror att det dels beror på sviterna efter min hemska huvudvärk igår (som faktiskt fortfarande finns kvar i bakgrunden) men det beror nog oxå på att jag inte somnade förrän efter 1 i natt! :) Vi satt å surrade hos min bror till ca 00:30, så det var ju inte så många timmar kvar till kl. 7 när vi skulle vara redo för avfärd! :) Nåja, det var det värt!! :)

Nu ska jag gå å se om det blir middag, köttsoppa på menyn! :) Sen ska jag försöka aktivera min käre bror på en promenad, så man gjort nåt annat än sovit idag! :D

GLAD PÅSK!

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0