Söndag kväll...

... och det känns som om klockan är massor! Beror väl på att i kroppen är klockan mer än vad den är i verkligheten... :) Är nyss hemkommen från min bror, var dit med lite nybakta bullar... Det är alltså det jag har sysslat med idag, bakat kanelbullar! Jag är faktiskt själv lite i chocktillstånd, för det är inte direkt varje dag som jag får ett sådant infall som att baka! :) Linda å Nelly var oxå förbi tidigare i eftermiddag å fikade! (Ja, Linda fikade, Nelly fick mest se på... Vilket hon gjorde oxå! Hon tycker det är rätt spännande med sådant man kan äta...) Det känns som om Nelly har lärt sig en massa nytt varje gång man träffar henne fast det inte är så länge mellan gångerna! Tänk vad mycket som händer i ett spädbarns liv! Om det skulle fortsätta i samma takt skulle vi vara fruktansvärt kloka och kunniga när vi blir gamla! :)

Annars har helgen mest gått i lugnets tecken... Har inte orkat engagera mig särskilt hårt i något alls... Efter min hektiska vecka behövdes väl lite lugn å ro skulle jag tro... :) I fredags var jag som sagt hos Camilla å även Linda kom dit... Vi glodde på IDOL å surrade...  Igår gjorde jag faktiskt pizza (vilket oxå var typ "hundra år sen" sist...). Så min helg har gått åt till att baka diverse... :)

Veckan som kommer är oxå rätt uppbokad (hur i hela friden blir det alltid så??) Ska på nån info-träff med jobbet imorgon kväll, på tisdag ska jag till kiropraktorn å till Boden å på onsdag har jag min marmabehandling (som blev inställd sist den var inbokad) ska bli intressant å se vad det kan vara för nåt! :)

Nääää, nu tror jag att jag ska lägga ner det här projektet för ikväll å gå å lägga mig å läsa!

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0