Smittas eller inte smittas, det är frågan...

Nu är det sannerligen sjukdomstider! På jobbet drabbas både barn å personal av både det ena å det andra... Det går nåt med feber å halsont i alla fall... Å så är det streptokocker... Bättre det än magsjuka säger jag då! Känner mig själv hängig oxå, så jag trodde jag skulle däcka igår, men jag tog mig till arbetet även idag å hoppas så göra resten av veckan! Eftersom vi redan går lite kort på grund av sjukdom, så känns det ju hemskt om även jag blir sjuk... Vi får se, på fredag kanske vi inte har några barn att ta hand om, om det ska fortsätta i detta tempo... Men, snart är det ju helg, å då ska jag vila upp mig! Å så hoppas vi att alla står på benen nästa vecka!

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0