Mitt-i-veckan-blogg

Onsdag... Nu har man gjort mer än halva arbetsveckan... Fast den här veckan ligger jag av någon anledning en dag före, så jag har haft för mig att det varit torsdag hela dagen, det är det ju inte, så det är INTE fredag imorgon! Kanske är för att jag är så himla trött idag som jag har lite önsketänkande... :)

Idag har OAFF spelat sin första kval-match för ev spel i div 2 nästa säsong. Å de vann på bortaplan med 1-0! Har följt med i vad som händer på deras hemsida... Där är folk bra på att uppdatera! :) Himla vad kul för dom! Bara å gratulera och önska lycka till i nästa match!

T har varit hos mig från måndag till idag. Mycket trevligt med sällskap! Dessutom hinner man ju umgås på ett annat sätt när man ses under ett längre tag... Då hinner man prata om lite ditt å datt oxå! :) Nu för tiden är det inte så lätt att hinna med att träffas alltför ofta, så man får ta tillfällena när de ges!

Igår kväll hade vi föräldramöte på jobbet. (Kanske därför jag ligger en dag före, jag hade som två arbetspass igår...) Det var en riktigt bra uppslutning av föräldrar och det kändes bra! När man får uppskattning för sitt arbete så känns det som att man får lön för det vi gör, ett bevis på att vi är på rätt väg... Det är ju trots allt barnen och föräldrarna som ska vara nöjda, då har man gjort ett bra jobb! :)

Det känns som om jag har minus på "sömn-kontot" denna vecka... Jag är tyvärr rätt beroende av att få sova för att orka fungera normalt! Tänkte just idag att det vore ju skönt om man var en person som klarade sig med 6 timmar (eller ännu mindre) sömn per natt, då skulle man ju vinna en massa vakna timmar per vecka! Undra just om man kan ställa om sig till å sova mindre?? :) Nåväl snart är det helg å på lördag ska jag sova läääänge för sedan på kvällen ska jag ha tjej-fest hemma hos mig! Ser ritktigt fram emot det! Som det verkar blir vi rätt många, så det blir nog himla skoj!

Nu väntar endast IDOL och sedan är det ju säsongspremiär för min (nästan) favvo-serie Grey´s anatomy! Det var den kvällen det!

Kram! :)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hoppas ni hade en trevlig fest igår. Det hade varit kul och närvara, men, men det är ju inte ovanligt att jag missar diverse festligheter pga jobbet...



Nåväl vi höres & synes



Kram/Cecilia

2008-10-05 @ 09:04:54
URL: http://bloggycecilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0