I väntan på middagen...

...skrev jag en blogg... som försvann... som tur var hade jag sparat inlägget, eftersom jag inte litar på datorer... :) Så här kommer det!

Det blir som en sen middag idag! Å medan den lagar sig själv i ugnen, det blir lax idag, så beslutade jag mig för å skriva lite... Det är ju lätt hänt att det blir sena middagar när det är helg... Idag är anledningen att jag varit på kalas! 29-års kalas... Men det är ju kalas det med! I vårt gäng har vi fortfarande kalas fastän vi börjar bli rätt "gamla"... Det är ett sätt att hinna träffas å umgås! Om inte annat så vet man att man ses när någon fyller år... Dessvärre är det väl så att vi har lyckats klumpa ihop våra födelsedagar på hösten å vintern, så då umgås vi mer än på våren å sommaren! :) Någon enstaka har ju födelsedag även på våren å sommaren, men det är betydligt fler på andra halvåret... :)

Nu har helgen åter kommit å varit... I fredags lagade vi tacos hemma hos Linda å så gjorde vi efterrätt å kollade IDOL! Mycket trevligt! Igår hade jag tvättstuga, vilket tog i stort sett hela dagen... Dessutom sov jag ju till 11!!! (Var i svår chock när jag insåg vad klockan var!) Antagligen behövde jag det... :) Inte undra på att dagen gick fort... Kvällen gick åt till att kolla på "Stjärnor på is"... Idag har jag förutom kalas oxå hunnit med att dammsuga å skura... Man kan med andra ord säga som så att jag har inte direkt haft en rolig helg... :) Men antagligen en nyttig...

Nu ska jag gå å se till min mat å hoppas att den är färdig, för nu är jag HUNGRIG!

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0