En hektisk vecka...

... är på gång! Har nyligen kommit hem från jobbet, då jag först jobbat sent å sen har varit på kvällsföreläsning till kl. 21:00... Den var dessutom inte så där fantastisk som man hade önskat... Kan inte direkt påstå att jag lärde mig något nytt, men man fick ju tänka till lite i alla fall å kanske fick man en å annan ny idé... Och så kan det vara nyttigt ibland att få höra att man inte är helt ute å cyklar... :) Tyvärr var jag trött å inte helt koncentrerad, men, men... Det är ändå trevligt att få gå å lyssna lite på nåt annat...

Imorgon ska jag jobba kväll på gruppbostaden på Örnäset, å på torsdag ska jag å se Lena Ph å Orup... Sen var det inte så mycket kvar av veckan! :)

Kan också för kännedom meddela att jag från och med nu kommer att vara inne i ett "gyllene ägg"... :) Det är mycket vackert med diamanter å annat fint... Och det bästa av allt, det håller borta all negativ å dålig energi från mig! Ska INTE ta emot något av den varan! Jag lovar!! (eller ska i alla fall göra mitt bästa...) Så nu vet ni varför jag eventuellt inte riktigt kommer att bete mig normalt... :D Eller kanske lite annorlunda! *asg*

Helgen har mest förlöpt genom att jag umgåtts med Lisa å barnen... Förutom en avstickare i lördags kväll/natt när jag tillsammans med "mannen i mitt liv", det vill säga Linda, var en sväng på Olivers... Vi hade faktiskt riktigt trevligt! Å det är väl ofta så det brukar bli när man kommer på att man ska gå ut typ vid 20:30 på kvällen... :D Tack för en trevlig kväll! Har hunnit med en hel del mys med Edvin, gått på stan å målat lite monster å lite annat smått å gott... :) Så helgen har varit riktigt bra!

Nu börjar PRISON BREAK, å det hade jag inte tänkt missa! :) Får stå ut med mindre sömn i natt! *ler*

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0