Att vara värdefull

"Du vet väl om att du är värdefull
Att du är viktig här och nu
Att du är älskad för din egen skull
För ingen annan är som du"

så börjar sången Du vet väl om att du är värdefull skriven av Ingemar Olsson.

Tänk vad det känns bra att få höra att man är värdefull! Vi får inte glömma bort att berätta det för dom som är värdefulla för oss... Idag sa min chef till mig att jag var värdefull å det kändes verkligen bra! Speciellt i det läget som det är nu... Nu har jag levt på det heeeela dagen sen lunch, å tänkte försöka behålla känslan läääänge! Jag behövde det! :)

I övrigt har denna eftermiddag å kväll gått åt till kiropraktiker-besök och sen en vända på stan (hade av nån anledning en himla lust att bara vandra runt på stan å glo...) där jag stötte på Lisa helt oväntat... :) Efter middagen hamnade jag hos min bror å Linda då han ringde å erbjöd mig en matback för att de fått så mycket mat över! :) Det tackar jag för! Efter det var det inte mycket kvar av denna kväll... Typ ett avsnitt av Desperate Housewifes... :) Så denna dag har faktiskt varit riktigt bra!

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0