Att ge och ta

Just nu kretsar rätt mycket av mina tankar (tyvärr) kring jobbet... Eller inte jobbet i sig, men saker som sker där... Det går åt alldeles för mycket energi till fel saker just nu å jag har ingen som helst aning om hur länge jag kommer att orka med detta?! För hoppningsvis så löser det väl sig till det bästa, men jag har ingen aning om hur länge jag ska låta detta gå innan jag själv gör nåt åt saken... Det handlar väl om att ha ork till att göra nåt åt saken oxå... :)

Är nyligen hemkommen från ytterligare en kvällsföreläsning med jobbet... Denna gång handlade det om bedömning i förskolan... Det är tydligen på gång nåt nytt igen... Vi får väl se var det landar... Eftersom man ska iväg på dylika föreläsningar när man redan jobbat hela dagen är man ju lagom dåsig, alltså är det kanske inte alls tillräckligt som fastnar i hjärnan... :) Vi skulle visst få ut alla Powerpiont bilder på mailen, så då kanske man minns det i alla fall... :) Jag har i alla fall fått skratta ikväll... Jag har ju förmånen att jobba med en del väldigt underhållande personer i alla fall! Å det är ju tur att dom finns mitt i allt "elände"! :D

Imorgon ska jag försöka med nån annan slags strategi... Å jag SKA vara positiv! :D

Nu är det dags för PRISON BREAK igen (veckorna går fort)!

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0