Å så var det söndag igen...

Regn å blåst ute... Kanske lika bra det, så behöver man inte ha dåligt samvete för att man är inomhus! :) Vädret är som rätt växlande... Igår på morgonen snöade det! Och nu är det 9 plusgrader...

Tjejfesten igår var trevlig! Vi var 13 stycken här hos mig! Riktigt bra uppslutning måste jag säga! Himla kul å träffa alla! Vi var några som började med bastu å middag hemma hos Lisa (som hade "familjefritt") å sen fortsatte vi hos mig. Det är då länge sedan jag skrattat så mycket! Klart värt att städa å diska efter en så trevlig fest! :) Vi var också några som for ut på krogen. Där var det dock massor med folk, så vi hade nog haft lika trevligt om vi stannat hemma! :D

Fredagen gick åt till att först käka middag hemma hos Lisa å sen se IDOL! För att inte tala om att jag hade min "Feng Shui" coach här till klockan tre på natten! Javisst, jag å Lisa hade städ-tema på fredagskvällen! :) Och om man slänger tio år gamla tidningar (dock väl uppsortrade i tidskrifts-samlare) så var det nog väl behövligt! :) Man får ju som mer energi efter lite rensning, det är då sant! *skratt*

Resten av denna dag får lov att gå åt till att samla energi för den kommande veckan! Det känns som om jag behöver det! :)

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0