Trött så trött...

Jag är så vansinnigt trött, men jag kan inte sova! Det känns som om jag när som helst ska stupa å när jag lägger mig ner för att sova, så somnar jag inte... Eller så somnar jag å sen är det som om nån jä-el väcker mig å så är det kört! Det kallas visst inre stress, men jag låtsas inte om något än i alla fall! Jag kan säga att jag har NEDRÄKNING till jul! Nu är det bara tre veckor kvar å jobba! För jag har minsann sökt kompledigt från den 22/12 och jag räknar kallt med å va ledig! Jag vet inte om jag skulle fixa å jobba längre än så, för nu har jag ställt in mig på att jag ska bli ledig då... Om jag orkar stå upp så länge... Men det visar ju sig! :)

Jag skrev just ett inlägg till min kompis Tinas blogg... Jag sa att snart behöver vi inte samtala med varandra för att det går å läsa om allas liv på nätet! :) Undra just vart vi är på väg?! Men jag tror ju lixom inte att allt bloggande i världen kan ersätta den mänskliga kontakten och det fantastiska med det sociala livet! :) För åteminstone jag skulle ju bli halvgalen om jag inte fick kramas å umgås med alla fantastiska människor i min omgivning! Tänk att bara sitta å "snacka skit" över en kopp kaffe! Det går i alla fall inte å göra på nätet (ännu)!

Fredag idag, skönt! Vi hade inte så många barn på jobbet idag, så då hinner man med  på ett annat sätt... Idag har vi "garnerat" våra pepparkakshjärtan! Gissa om det var kul! Och så har jag varit ute å lekt i snön! Ibland undrar jag om det är jag eller barnen som tycker det är roligast med snö ute?! :)

Tänk vad mycket det kan betyda att bli bjuden på middag! Igår var jag så trött så jag trodde inte jag skulle orka med mig själv... Men det finns många vänliga människor i min omgivning! Det tackar jag för! Var oxå på vattengympa å sen tog jag å Nalle en kvällspromenad... Så jag tänkte att efter att ha tagit ut mig fysiskt och fått massor med frisk luft, så borde jag ju sova, men icket det icket! Jag hoppas på bättre lycka i helgen när jag är ledig!! Sa jag att jag längtar till jul-ledighet! :)

Jag känner mig i alla fall värdefull!!! :)

Nu ska jag brodera lite på jul-tavlan å se vem som blir utröstad i IDOL...

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0