Tankar om...

Hah! Idag är det lördag! Har dock tvättstuga, så jag njuuuter inte direkt av ledigheten... Men jag tycker ju å andra sidan att det är rätt kul å tvätta, så det är egentrligen inget ansträngande så... :)

Igår var en MÄRKLIG dag... Den började i halvkaos med rätt jobbiga nyheter, men efter att ha pratat med min chef (IGEN) så känns det ändå som om detta kommer att få en lösning rätt snart, dock inte permanent, men för hoppningsvis kommer vi få lite andrum i alla fall... Jag sa till honom att jag känner mig som en gnäll-spik som altid säger allt, men han tyckte inte jag skulle se det så! Tur det! :)

Jag hade ju arbete till 17:30 igår, inte så kul på en fredag, men eftersom vi skulle ha "after work" på jobbet med middag å vin, så passade det ju ändå bra... Var faktiskt riktigt trevligt! Det är ju ofta det när man undviker jobb-snacket... En av mina arbetskollegor hade med sig såna där klurigheter som vi skulle lösa å det var riktigt kul! Vi hade djupa diskussioner, men oxå roliga... :) Jag hade ju som plan att åka hem direkt efter maten, för att jag var så trött, men det slutade med att man blev kvar till efter 23... Så kan det gå! :)

Nu är det oxå bekräftat att jag ska bli faster i mitten av april!!! Gissa om jag är överlycklig! Jag lääääängtar MASSOR efter bebben! Ska bli så spännande att få veta vem som bor i magen! Min bror ringde mig efter ultraljudet, så det var ju den GLADA nyheten igår! Man kan lugnt säga att dagen var märklig...

Det var ju oxå en resa genom hopp å förtvivlan över vädret... :) Från att vara helt glad över att det snöade till att snön hade regnat bort, detta på bara några få timmar... Idag är det kallt igen, så vi får väl se om det ska bli vinter i alla fall! *hoppas*

Vad som mer ska hända i helgen har jag INGEN aning om... Men det visar väl sig så småningom... :)

Nu ska jag i alla fall bege mig till tvättstugan!

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0