söndag eftermiddag

Nu har vi lekt i lekparken, ätit lunch hemma hos mig och sett på "Pippi på de sju haven"... En riktigt trevlig eftermiddag med "mina" killar och deras mamma... :) Vi hann med lite kaffe-drickande och småpratande medan killarna var fullt upptagna av pirater och Pippi... :) Det bästa med vänner man träffar ofta är att man kan prata om vad man äter till middag och ändå få ut något av samtalet! :) Det blir som hemskt enkelt då! Å så kan man så klart prata om mer viktiga saker när man känner för det...

Har nu börjat med nya projekt. Jag har börjat brodera!! Lite chockad är även jag över fenomenet, men när det är så mörkt om kvällarna så vaknar någonstans lite kreativitet inom mig! Ska nu brodera en "julkalender" men det kan vara så att jag tagit mig lite vatten över huvudet... Kanske ej hinner klart till jul... Vilken tur att det blir jul VARJE år! :D

Ikväll blir det vattengympa! Kan behövas då jag känner att jag är rätt stel i axlar å nacke nu för tiden... (kan väl dels bero på mitt broderande och dels på den stress som påverkar mig numera) Ska till kiropraktorn på tisdag, få se om allt "fallit på plats" eller om jag måste gå fler gånger...

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0