Oturs fredag!

Det var exakt vad jag hade! En riktig oturs fredag! Dagen började väl helt okej, med tanke på att jag slutade tidigt... Men sen satte visst eländet igång... För det första hann jag inte mer än hem förrän jag fick ett telefonsamtal om att personen som stjäl min energi på jobbet ska komma å arbeta på sin fulla tid på måndag... Känns ju sååå trevligt! NOT! Måste väl komma på nåt bra sätt att hantera den situationen oxå... Sen lade jag mig på soffan och SOV i närmare två timmar... Efter att jag pratat med min lilla lillebror som var på väg till Luleå skulle jag gå å handla mat till middag... Då upptäckte jag att min plånbok var BORTA! Kan säga att jag vände upp å ner på allt i min väska å på halva lägenheten, vilket jag gjort ett antal gånger, men den är BORTA! Den har alltså försvunnit mellan att jag hämtade pengar på Forex kl. 13:00 till att jag skulle handla kl. 17:00... Förklara det, den som kan! Saken är i alla fall polisanmäld å korten är spärrade, så nu kan den i lugn å ro komma fram igen! (Det är väl så det brukar vara, när man just spärrat alla kort, då dyker dom upp...)

Jag har i alla fall besökt Kommunhälsan i torsdags å fått börja prata med en person där! Känns bra, men jag var trött efteråt! Kommer väl vända ut å in på hela mig för å komma på hur jag ska hantera dessa situationer... ALLA lösningar välkomnar jag varmt! Efter mötet där hade jag möte på jobbet, så det kan väl vara förklaringen till att jag sov två timmar på soffan igår... Bara å hoppas på att detta blir bra!!

Idag har mamma å pappa åkt till Thailand! (eller jag antar att de nu har åkt, pratade med dem vid 22, å då var planet två timmar försenat redan...) Nalle har alltså anlänt hit... Jag å min bror ska ha delad vårdnad om honom i drygt två veckor... :)

Helgen har annars förflutit i sällskap av mina syskon... Igår var vi hemma hos mig å såg IDOL å surrade, idag har vi varit på stan å fikat å sen ätit middag hos D&L... Sen for mina bröder på hockey å jag har suttit å sett TV me L... De begav sig på party, men jag har ju Nalle, så det var ej aktuellt för min del... Kanske lika bra å vila sig inför den kommande veckan! Behöver kanske lära mig andas ordentligt, för vissa stunder gör jag absolut inte det! (kallas visst ångest...) Å nu när jag dessutom lyckats bli av med börsen blev ju inte livet lättare direkt... Nåväl, det löser väl sig...

Nu ska Nalle få en sista kvälls-prommis innan jag blir för lat för å orka mig ut nå mer... :)

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0