Mörbultad

Ja, det är vad jag känner mig, mörbultad! Har varit hos kiropraktorn idag, och tydligen fanns det en del som skulle på plats! Att först få massage å sedan få kotorna på plats gör att man har som träningsvärk i kroppen! Ska nog vila ikväll! :) Och törstig är jag som tusan, så det är väl "ondheten" som skall ut! :) Surrade även en stund när jag var där och tänka sig att när man dryftar saker med fler personer så blir man klokare! Återigen bevisat! :)

Mörkret är sannerligen här! Jag har tänkt ha en lykta lysandes ute på min balkong hela mörka hösten/vintern, så ser det riktigt trevligt ut! Det känns som att det inte blir riktigt ljust på dagarna, inte undra på att man är TRÖTT! I morse längtade jag MASSOR till julens ledighet! Ska bli sååå skönt att få SOVA å bara ta det coolt! Ingen stress till nåt! Och så hoppas jag att när jag kommer tillbaka till arbetet efter nyår, så är allt JÄTTE-BRA! Jag har ju i alla fall en tjänst då (såvida jag inte hunnit bli uppsagd förståss) att komma tillbaka till, inte illa! :) Jag fick ju veta att jag blir inkonverterad på min födelsedag, får då en 75% tjänst i Kommunen! Vilken födelsedagspresent va?!

Nix, nu ska jag gå å se efter om jag har något ätbart i mitt hem, eller om det kanske blir tacos igen, fjärde dagen på rad... :) På hösten kan jag få perioder när jag inte är sugen på mat, jag är hungrig, men vill egentligen inte äta nåt särskilt... Å just nu är det som bara tacos som jag kan längta efter, så då är det väl bara att leva på det då! :D

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0