Kalas

Har varit på kalas ikväll! Inte illa alls att få gott fika å träffa trevliga människor! :) Tackar för det!

Känner mig starkare idag (är dock vansinnigt trött, så jag vet inte om det beror på det... Att jag rent bokstavligt inte orkar bry mig...). Eftersom jag bestämt mig för å leva på hoppet, så HOPPAS jag fortfarande på att detta på jobbet kommer få en lösning till allas bästa! Hoppas också på mer info i frågan imorgon då våran chef ska komma förbi... På torsdag ska jag i alla fall iväg å träffa en person som jag ska kunna använda som "bollplank"... Vi får väl se vad det kan ge... Det är tur att jag har alla underbara barn på mitt jobb i alla fall! Man kan inte annat än bli glad när man kommer in å möts av en hop barn som ropar på en! :)

Ikväll väntar ett spännande avsnitt av PRISON BREAK! Hoppas på att detta är sista säsongen, så att allt får ett bra slut till slut! :)

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0