Jul, jul strålande jul

Nu har jag börjat ta fram lite adventsstjärnor och ljusstakar... Det känns genast som om julen är i antågande! Det känns till och med som om man blir lite lugnare inombords när man får ta fram dessa trevliga julgrejor... Har lyssnat på Peter Jöbacks jul-skiva och pysslat lite... Bara för å komma i stämning! :)

Har oxå hunnit med promenader med The Dog. Tog med mig lilla Nellsan oxå så D kunde spela innebandy... L jobbar... Då hann jag ju i alla fall se henne lite! Mitt lilla hjärta! :)

Ikväll blir det tjejmiddag! Ser fram emot det! Kan väl aldrig bli bättre än att få umgås med sina bästa vänner och bara ha det trevligt?! :)

Ska nu plocka fram det sista av julgrejorna och sen börja fixa inför middagen...

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0