Höstrusk

Är nyss hemkommen från en liten promenad med Nalle. Kan ju inte direkt påstå att vädret är det bästa! Det är dimma och så småregnar det hela tiden. Men det är i alla fall inte kallt! Det är såna här dagar/kvällar som man bara vill mysa hemma med en bra film eller bok, tända ljus och en kopp te!! Ska nog faktiskt fixa det sen! :)

Mamma å Pappa är på konsert, därav Nalles visit hos mig... Har idag fixat farsdagsmiddag å min bror kom med tårta, så vi har ätit midag å fikat här hos mig. Imorgon blir det nog en sväng på stan med mamma innan de återvänder till byn. Ska ju som bekant vara ledig imorgon å det känns riktigt skönt!!

Nu till gårdagskvällen... Det blev (till slut) en fest å ett besök på Olivers... Jag å Cammo var hemma hos henne å väntade på besked om var festen skulle vara... Det beskedet kom dock aldrig, så det slutade med att vi satt hos henne... Å så dök även J & A å J upp där! Kan ju säga att det var en förfest som tog väldans länge att planera! :D Nåväl det var riktigt trevligt i alla fall! Vi sjöng "singstar" å det var himla kul! Tiden gick fort i alla fall! När vi kom till Olivers var det världens kö, men J kände vakten, så vi hade tur! Det var tok-mycket folk ute! Trångt å dansa, men jag hade ändå rätt trevligt. Det var i alla fall värt "besväret"!

Nu ska jag fixa lite te å glo på TV... Om det nu finns nåt värt att titta på... :)

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0