Söndag...

Söndag... Men det gör ju inte så stor skillnad eftersom jag ska va ledig så länge! Visserligen ska jag ju på den där intervjun imorgon, men den är först 10:30, så jag behöver ej stiga upp i ottan... SKÖNT!

Söndagen har gått åt till att umgås med "min familj"... Gick över dit och umgicks med barnen en del. Jag skulle rita både hästar, riddare, borgar, prinsessor och drakar... Och den som har sett mig rita vet att det INTE är min starka sida!! Jag kan säga att den här 4-åringen utmanar mig ordentligt! Man måste ju i alla fall försöka! Och för honom så är det ju det han sagt att jag ska rita, så han är nöjd... :) Vi får ju umgås i alla fall! Och jag skrattar åt mina konstverk... Skam den som inte försöker! *ler* Sen har vi ju våran kille som snart är 3 år och som säger helt förtvivlat att ingen minsann tycker om honom och att allt är orättvist... Detta för att han var tvungen att äta mat.... Barn är helt underbara!!! Tänka sig att minstingen oxå snart är ett år, han är mest nöjd och gurglar av skratt... Det är TUR att jag får vara en del av denna familj!! "Moster Icka" tog med sig många kramar när hon gick... :) Måste ju klara mig över jul å nyår juh!

Efter att vi ätit middag och tagit en promenad med hunden begav vi oss till Hagaviken för å vara på lite kalas-fika... Så även denna helg har jag hunnit med en del umgänge... :) TREVLIGT!

Nu ska jag gå å se om det finns nåt å se på TV och sen är det bara att ladda med positiv energi för morgondagen!!

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0