Snart, snart, snart ska jag åka till byn!

Jag längtar hem till byn nu!! Har inte varit där på nästan tre månader, så det känns som en evighet sedan... Denna höst har varit rätt hektisk och energikrävande, så jag har inte direkt orkat med så mycket utsvävningar... Men IMORGON ska jag åka hem till byn!! Jag tror att den riktiga julkänslan kommer att infinna sig när jag kommer dit... Hoppas då det... Att känna lugnet och andas lantluft, det gör susen det! Hoppas också att det gör susen för förkylningen, för den är inte bra kan jag säga! Nåväl, bara man får ta det lugnt så löser sig det mesta...

Imorgon är det den där anställningsintervjun... Måste väl fundera lite på varför jag är så bra! :D Känner mig än så länge inte särskilt nervös inför det hela, så det går nog bra! Tänkte passa på att hälsa på i Sunderbyn när jag ändå är där ute å har en dag extra i Luleå...

Nu tror jag bestämt att jag ska bege mig till "min familj" å se om dom har kaffe å nybakta pepparkakor!! Måste passa på att mysa med dom lite innan jag ska va borta helt länge...

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0