Lycklig??

Kära nån vad dagarna går fort... Nu har man redan varit ledig i en vecka, å imorgon är det en vecka sen jag anlände till byn! Vad hinner man med egentligen, inte mycket känns det som...

Igår var det i alla fall pub-kväll på hotellet och det var verkligen en stor hemvändar kväll! Över 150 inbetalande, inte illa för byn! Vi samlades innan hos T och det var riktigt trevligt, vi satt å surrade och det var så kul å träffa människor man inte sett på evigheter! Till och med GK var förbi en sväng! Hur kul som helst! Väl ute på Hotellet träffade man en massa människor man inte sett på länge! Man hinner alltid slänga nåt ord med några av dem i alla fall! Pratade med en kill kompis till mig om å vara lycklig... Han frågade om jag var lycklig och på den frågan svarade jag JA! Ja, jag är lycklig! Jag har världens bästa jobb, jag har massor med fantastiska vänner som jag älskar och som älskar mig och jag har min familj.. Och snart blir jag faster oxå! Så, ja jag är lycklig! Och sen sa jag att om jag då dessutom träffar min dröm-man då blir jag väl ÖVERlycklig! :)  Vi skrattade lite åt det där å sen sa han, det är ju det vi väntar på! *ler* Så året 2009 är året då vi ska leva lyckliga!! :) Kan man ge det som nyårslöfte?!

Nu är det då två vardagar innan det blir helg igen... hade tänkt fylla de dagarna med att hälsa på lite hos folk... Sen ska jag ju tillbaka till stan oxå... Så jag hinner umgås lite med dom som finns där... :) Men det blir väl efter att det nya året har börjat...

Nu ska jag krypa ner i sängen å läsa lite innan jag sluter mina blå(gröna)...

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0