Esberitox, min bästa vän!

Nu är det förkylningstider, oj, oj, oj... Ont i halsen och hosta... Plus att rösten inte riktigt vill hålla... Så nu äter jag esberitox för glatta livet! Jag hoppas att jag ska förhindra att denna förkylning helt bryter ut, eller i alla fall att den ska gå över fortare om jag äter denna naturmedicin... Nåväl, det sägs ju att tron kan försätta berg, så jag TROR!!!

Idag har vi övat lucia-tåg på jobbet! Å dom är ju för söta våra underbara barn! Det var då jag insåg att jag nog ska hålla mig till att teckna sångerna under fredagens lucia-firande... :) Min röst vill inte riktigt hålla kan jag säga!! Men som sagt så hoppas jag på underverk, så kanske jag är helt frisk på fredag!

Snart är det verkligen JUL... Å så var det ju det där med julklappar... "Mina" barn har jag redan köpt till, så då är det mesta löst! :) Pratade just med T idag om huruvida det blir festligheter i jul... Lutar väl åt det i alla fall... Kanske måste göra en visit till Systembolaget å inhandla lite vin eller nåt... Troligen kommer jag ju vara i byn länge över jul, då jag inte har några särskilda planer i stan... Den friska lantluften kommer göra mig gott! :)

Just nu känner jag mig som världens mest positiva människa! :) Mycket skönt att vara tillbaka måste jag säga!! Denna höst har varit ganska tuff, men nu känns det som om allt kommer att lösa sig till det bästa!

Nu är det dags för TV-soffan...

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0