Eländes elände...

Vet inte om jag kan blunda för detta hela veckan, för nu har jag verkligen FEBER! Hade ju minsann tänkt preppa med alvedon å jobba resten av veckan, men vi får se om det lyckas... Går i alla fall till arbetet imorgon, för då har vi jul-lunch, men är det alltför illa, så måste jag väl inse faktum å hålla mig hemma... VILL INTE det! Dessutom känns det lite lönlöst å va hemma när barn kommer till förskolan sjuka... Då är man ju lika smittad igen! Jag har ingen lust å va hemma å sjuk, jag ska ju va ledig lääänge sen, så då hade jag kunnat vila upp mig då... Jaja.. Kanske går över om jag sover på saken! :) Sa jag att jag är obotlig optimist?!

Min chef ringde mig för en stunde sedan och sa att jag ska få komma på intervju på tjänsten jag sökt! Huuu blev ju genast spännande! Jag ska dock inte ta ut något alls i förskott, varken det ena eller det andra... Jag vet inte ens i nuläget riktigt vad jag vill! Men det löser väl också sig antar jag! Dock pajade det lite av mina planer, för intervjun är på måndag och jag hade ju tänkt åka till byn på söndag... Men, men det är väl inte värre än att jag får lova att ändra dom planerna lite...

Nix, nej! Nu ska jag trycka i mig alvedon å försöka sova bort febern!!

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0