29 december 2008

Ytterligare en dag har förflutit... Å snart är det slut på detta år!! Om tiden bara ska gå fortare ju äldre man blir så vet jag då inte hur detta ska sluta?! Det gäller verkligen att leva i nuet och njuta av varje stund, istället för att ständigt gå å vänta på att något bättre ska komma... Vad då det kan vara???

Idag har jag å Linda å Nelly varit å hälsat på hos grannen till mor å far... Alltid trevligt med lite umgänge,,, Så får man uppdatera sig ytterligare på vad som hänt sen sist... Har också hunnit med en prommis med T... Eller hon har gått och jag har haft spark. Vågar inte riktigt påfresta knäet alltför mycket ännu... Det känns dock betydligt bättre, så då vill man ju gärna att det GENAST ska bli bra! Känner dock av en viss värk i det och att gå i trappor (speciellt nedåt) är inte så trevligt... Men är man lite tjurig så gör man kanske vissa saker som man borde låta bli... Jag hoppas dock att det läker fort och att det läker rätt dessutom... Snart börjar jag ju jobba igen, å det vore ju tragiskt om jag inte kunde stå på knä då... Jaja, det löser nog sig!

Har funderingar på när å hur jag ska bege mig till stan... Som det känns nu så tror jag att jag kommer åka typ 1 januari... Men det återstår att se hur det blir med den saken...

Var in å läste på en blogg där hon hade länkat till ytterligare en blogg som en "änglamamma" skrev... Hon hade fått för tidigt födda tvillingar som inte hade överlevt, å nu hade hon och hennes man startat en insamling till stöd för Spädbarnsfondens fond. Insamlingen hette "Från Antonia och Gabrielle". Vill man stödja den insamlingen kan man gå in och läsa mer på:

http://www.spadbarnsfonden.se/Page.asp?PageId=365

Efter ytterligare ett spännande avsnitt av Prison Break (som skulle ha uppehåll en vecka, varför??) ska jag åter bege mig in i Annika Bengtssons värld... Tack för mig!

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0