Lycka är...

... att vakna och se att det är vitt på marken! Lycka är att vakna till den första snön! (okej, det har kommit snö innan, men då var jag i Stockholm å missade det...)

Det förgyllde min annars ganska tråkiga dag... Jag är hemma och är sjuk... Det började med någon form av ögoninflammation och sen har jag blåsor i munnen och halsen... Inte så roligt, nej! Men ibland kanske kroppen är smartare än knoppen och ser till så man får lite välbehövlig vila...

Mina dagar går ut på att se på filmer och serier, och ärligt talat, så känns det ändå rätt skönt... I alla fall tills jag får kryp i kroppen och måste göra något annat... ;) Men jag hoppas på att återvända till arbetet innan veckan är slut. :)

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0