Skatter

När är man rik och vad är man rik på? Det är en fråga man kan ställa sig så här i natten... Jag har ikväll tillbringat många timmar med goda vänner... Det är då jag känner mig rik! Jag har så många skatter i mitt liv! Och jag är glad och tacksam över att ha dom där. Jag är inte rik på pengar, men jag kan känna mig rik på kärlek! Jag är rik på kärlek från både barn och vuxna och det är den kärleken som gör att jag finner en massa glädje och lycka! Jag har många guldkorn i livet, många diamanter och sådana guldpengar som Pippi har... Men det är i form av människor... Det är människor som visar att dom bryr sig, människor som ger av sin tid och människor som jag vill ha i mitt liv och vara nära! Det är dom människorna jag väljer att vara med, för att jag vill, inte för att jag måste! TACK för att ni finns, ni gör mitt liv mer värt att leva!

Och med dom orden säger jag:



Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0