Rapport från en sjukling

Kan säga att det enda jag orkar göra just nu är att ligga eller sitta i soffan... Att jag faktiskt beslutade mig för att skriva en blogg var ju lite överkurs kan tyckas! ;) Men jag behövde få tycka lite synd om mig själv en stund... :)

Det är tur att det är både Robinson å Dallas på TV, så man kan ha någon sorts underhållning...

Man kan ju undra varifrån denna eländes förkylning kom?! Men det är många som är sjuka å skolorna har knappt börjat... Vi har inte ens fått några barn på jobbet ännu (och dom saknas vill jag lova!) å man är redan sjuk... Men det kanske är så att jag får göra bort det nu och är frisk å kry hela hösten sen! :) Även om det känns så tråkigt att missa dessa dagar när vi håller på med uppstarten, så känns det ändå bra att jag kommer vara med på måndag när barnen kommer! För jag har som avsikt att låta detta elände lämna min kropp fort! Har hämtat ut Rinexin idag och hoppas lukt å smak kan återkomma lite snabbt... Å att febern lämnar min kropp i fred... Men... Det är väl bara att vila sig i form! :)

Krya på mig! Och dom läsare som är i samma sits... :)

Kram! :)


Kommentarer
Postat av: M

Jo, krya på oss! ;)

2012-08-23 @ 06:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0