Måndag med nystart imorgon!

Imorgon är den här, den dagen som i alla fall jag har väntat på de senaste veckorna... Dagen då barnen ska komma till våran nya förskola! Det kändes dessvärre inte som att vi var färdiga när vi gick hem i fredags, men det var inte mycket vi kunde göra åt det... Möbler som skulle skruvas ihop och saker som inte kommit... Så vi har gjort det bästa vi har kunnat med de förutsättningarna vi haft och jag tror att alla kommer vara glada och nöjda med att äntligen få börja på sin nya förskola! :)
 
Tyvärr är jag inte alls i form idag... :( Jag som trodde jag hade varit sjuk färdigt. Jag vet att jag troligen borde ha varit hemma i fredags oxå, men det kändes så konstigt att missa all info om vad som skulle hända på måndag, så jag var på jobbet... Idag var febern tillbaka, så få se om denna bihåleinflammation tänker ge sig, eller om det kommer krävas penicillin... Jag hoppas sannerligen på att slippa det senare... Nåja, det finns alltid dom som har det värre, så man ska väl inte klaga... ;)
 
Har för avsikt att lägga mig tidigt ikväll, så jag hoppas massor med sömn ska ta bort mina bekymmer! :)
 
Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0